۳۱۷۴ خودروی عمومی در همدان دوگانه‌ سوز شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه همدان از استقرار و حرکت ۳۷۲۶ دستگاه خودروی سواری و وانت بار استان روی ریل گازسوز شدن با استفاده از تسهیلات وزارت نفت خبر داد.

۳۱۷۴ خودروی عمومی در همدان دوگانه‌ سوز شد

امین روستایی اظهار کرد: از ابتدای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی تاکسی و وانت بار، تاکنون مراحل اجرایی طرح برای ۳۱۷۴ دستگاه از این نوع خودروها که واجد شرایط بودند، به پایان رسیده و دوگانه‌سوز شده‌اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه پروژه دوگانه سوزشدن خودروهای اینترنتی و آژانس(اسنپ) نیز در جریان است، از تبدیل ۵۲ دستگاه خودرو از این دست خبر داد.

وی با بیان اینکه هزینه‌ها برای گازسوز کردن خودروها، نسبت به ظرفیت مخازن و تجهیزات لازم و نوع خودرو متفاوت است، اظهار کرد: به طور میانگین دوگانه‌سوز کردن هر خودرو حدود ۱۰۰ میلیون ریال هزینه دربردارد که خوشبختانه وزارت نفت این هزینه را تقبل کرده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ادامه داد: کارشناسان منطقه، به طور مستمر از هفت کارگاه مجاز تبدیل در استان بازدید و از نزدیک روند و نحوه انجام کار را مورد نظارت و پایش قرار می‌دهند.

وی افزود: تنوع بخشی در سبد سوخت دارای مزیت‌های متعددی است و در ادامه سیاست‌های حمایتی وزارت نفت، تمامی هزینه‌های گازسوزکردن خودروهای عمومی(تاکسی و وانت بار) و همچنین حدود ۸۰ درصد از بار مالی مورد نیاز برای گازسوز کردن مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها رایگان است.

روستایی خاطرنشان کرد: برای هر دو دسته از مشمولان طرح، متقاضیان باید در سامانه اینترنتی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام کرده، کارگاه مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در صف انتظار قرار گیرند تا به محض اعلام، برای دوگانه‌سوز شدن خودروی خود مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها