محرومیت اهالی ۲۶ روستا فاروج از راه آسفالت

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فاروج گفت: اهالی ۲۶ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان از راه آسفالت محروم هستند که طول این محورها ۸۰ کیلومتر است.

محرومیت اهالی ۲۶ روستا فاروج از راه آسفالت

جواد جعفری با اشاره به محرومیت ۲۶ روستای بالای ۲۰ خانوار فاروج از راه آسفالت، اظهار داشت: ۹ روستای بالای ۵۰ خانوار محروم از برخورداری از راه آسفالت هستند که طول مسیر این محورها ۴۲ کیلومتر است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج گفت: شهرستان با ۳۹.۹۲ درصد برخورداری در شاخص راه روستایی در مقایسه با ۴۳ درصدی میانگین استانی، عقب است.

جواد جعفری گفت: در این شاخص هم از میانگین استانی و هم از متوسط ۵۳ درصدی کشور عقب تر هستیم.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فاروج با اشاره به آغاز طرح آسفالت بخشی از دو محور روستایی امیر آباد و جنجال آباد افزود: در هر دو محور، آسفالت ۲ کیلومتر پیش بینی شده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی گفت: برای محور جنجال آباد، ۵ میلیارد و امیر آباد، ۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

جواد جعفری، طول محور امیر آباد را، ۱۴ کیلومتر عنوان کرد و افزود: ۲ کیلومتر آن پیش از این آسفالت شده و ۲ کیلومتر هم با انجام ۹۰ درصدی ابینه فنی در دست اجراست.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در انتها گفت: از طول محور ۹ کیلومتری جنجال آباد هم ۲ کیلومتر سال گذشته آسفالت شده و۲ کیلومتر هم در دست اجرا است و تکمیل طرح نیازمند تخصیص اعتبار است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها