فرماندار سقز:

برای حفظ امنیت با هیچ گروه و جریانی مماشات نخواهیم کرد

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه خواسته مردم برخورد جدی با هنجارشکنان است، گفت: برای حفظ امنیت پایدار با هیچ گروه، دسته و جریانی مماشات نخواهیم کرد.

برای حفظ امنیت با هیچ گروه و جریانی مماشات نخواهیم کرد

کامیل کریمیان اظهار داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح برخورد و نزاع دسته جمعی، در شان فرهنگ و ادب و رسوم این شهرستان فرهنگی نیست و خواسته عموم مردم نیز برخورد شدید با این ناهنجاری ها بوده است.

وی با تقدیر و تشکر از دادستان و نیروهای نظامی و امنیتی شهرستان سقز اضافه کرد: تاکنون ۹ نفر از افراد دخیل در درگیری های اخیر این شهرستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

کریمیان تاکید کرد: با قاطعیت تمام به عنوان مسوول شورای تامین شهرستان، با هیچ گروه، دسته و جریانی که به دنبال به چالش کشیدن امنیت شهرستان سقز باشند، مماشات نخواهیم کرد.

کریمیان یادآور شد: متاسفانه این اقدام هنجارشکنان، باعث خدشه وارد شدن به امنیت روانی و پایدار شهرستان سقز شد و بازتاب هایی در سطح رسانه ها به دنبال داشت به همین دلیل مسوولیت بیشتری از این جهت متوجه دستگاه‌های مرتبط بود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز به شهروندان سقزی گفت: با دسته و گروهی که باعث ناهنجاری های اخیر در سطح شهرستان شدند قاطعانه و مطابق قانون برخورد خواهیم کرد.

چند شب گذشته گروهی از اراذل و اوباش در ۲ نقطه از شهر سقز درگیر شدند و در نتیجه این درگیری‌ها که سلاح سرد هم در آن به کار برده شده بود، یک نفر کشته و چند نفر از هر ۲ طرف در این درگیری‌ها زخمی شدند، این رفتارهای ناهنجار در فضای مجازی حواشی زیادی را ایجاد کرد و باعث نگرانی مردم شد که با اقدام سریع دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان سقز احساس امنیت در میان مردم ایجاد شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها