عملیات اجرایی ۲ بیمارستان سی‌ سخت و پاتاوه تسریع می‌یابد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: بعد از سال‌های چشم انتظاری مردم، عملیات اجرایی دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه تسریع می‌یابد.

عملیات اجرایی ۲ بیمارستان سی‌ سخت و پاتاوه تسریع می‌یابد

احداث دو بیمارستان 32 تختخوابی در شهرهای سی سخت و پاتاوه در یک دهه اخیر به‌عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این مناطق مطرح بود ولی این آرزوی دیرینه مردم محقق نشد تا اینکه در یکسال اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر پایان انتظار یک دهه مردم دنا نشین به گوش می‌رسد.

حسین کلانتری از کلنگ زنی بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: تلاش‌های برای تامین اعتبار بیمارستان‌های 32 تختخوابی سی سخت، پاتاوه، لنده، چرام و بهمئی بزودی منتج به نتیجه می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستاوردهای نشست با معاون برنامه و بودجه کشور افزود: 900 میلیارد ریال از اعتبارات مقابله با کرونا برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اختصاص یافت.

حسین کلانتری اظهار داشت: احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت با مشارکت تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور بزودی وارد فاز اجرایی می‌شود و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن کلنگ آن با حضور مسئولان کشوری به زمین زده شود‌.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار تقویت تامین اعتبار برای بیمارستان‌های 32 تختخوابی سی سخت، پاتاوه، لنده، چرام و بهمئی نیز با جدیت پیگیری شد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تخت‌های بیمارستانی استان در سال‌های اخیر دو برابر شده است، ادامه داد: دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان این استان در 7 سال اخیر قابل مقایسه با گذشته نیست.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها