۲۴ مورد از صنایع متخلف در آران و بیدگل مورد پیگیری قضایی قرار گرفت

رئیس اداره حفاظ محیط زیست شهرستان آران و بیدگل از پیگیری قضایی ۲۴ واحد آلاینده متخلف در سال گذشته خبر داد.

۲۴ مورد از صنایع متخلف در آران و بیدگل مورد پیگیری قضایی قرار گرفت

سیدعباس نگهبان ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: اداره حفاظ محیط زیست شهرستان آران و بیدگل صنایع این شهرستان را 236 مرتبه در سال گذشته مورد بازدید قرار داد و 529 مورد استعلام نیز انجام داد.

وی ضمن اشاره به وصول 24 مورد شکایت به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل افزود: با پایش‌های صورت گرفته 174 مورد اخطاریه صادر شد و از سوی دیگر تنها 75 مورد بازدید در سال گذشته ویژه پسماندها توسط همکاران انجام شد و 69 مورد مکاتبه نیز در این زمینه توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل انجام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل از پیگیری قضایی 24 مورد واحدهای متخلف در سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: در این راستا نیز 12 مورد رای قضایی صادر شد و در حوزه معادن نیز 10 مورد پایش صورت گرفته و عملکرد این صنایع مورد بررسی زیست محیطی قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به کشف و ضبط سلاح های شکاری و شکارچیان متخلف دستگیر شده در شهرستان آران و بیدگل گفت: شش سلاح شامل پنج سلاح مجاز و یک سلاح غیرمجاز با تلاش همکاران ما در سال گذشته کشف و ضبط شد و در این بازه نیز هشت شکارچی متخلف دستگیر شدند و اقدامات قانونی برای آنان انجام شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها