عدم حضور شهردار اهواز در جلسه رسیدگی به تخلف

علیرغم تشکیل کمیسیون بازرسی شورای شهر برای رسیدگی به تخلف صورت گرفته، اما شهردار اهواز در این نشست حضور پیدا نکرد.

عدم حضور شهردار اهواز در جلسه رسیدگی به تخلف

محمد رضا ایزدی رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز در این باره گفت: با توجه به اعتراضاتی که در فضای مجازی از طرف رسانه ها و جمعی از افراد شاخص صورت گرفته است، کمیسیون تحقیق و نظارت و بازرسی را تشکیل دادیم تا بتوانیم تحقیقی داشته باشیم و به یک نتیجه قطعی برسیم که این حرف به چه میزان صحت دارد که شهردار از سهمیه پاکبانان و غسال ها و پرسنل استفاده کرده است؟
وی افزود: از ساعت ۱۰ تا ۱۲ نزدیک به ۲ ساعت بحثهایی با موضوعات مختلف در این باره مطرح شد که ۷ نفر اعضای کمیسیون تحقیق و نظارت و بازرسی هر کدام اطلاعات و تحقیقات خود را مطرح کردند؛ طبق قانون نباید شهردار واکسن تزریق می کرد و اگر من جای شهردار بودم با وجوداین حواشی چنین کاری را انجام نمی دادم .
عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز هم خبر تزریق واکسن از سوی شهردار را تایید کرد و موسی پور عضو شورای شهر اهواز پیش از این گفته بود: شبکه بهداشت روشن کنند چگونه ممکن است دفتر نوشادی شهردار اهواز با یک پاکبان اشتباه گرفته شود؟!
همچنین لطفعلی زاده یک عضو دیگر شورای شهر اهواز خواستار عزل و برخورد قضایی با نوشادی شهردار اهواز به علت سوءاستفاده از واکسن کرونای غسال‌ها شد.
سخنگوی وزارت بهداشت نیز در واکنش به تخلف شهردار اهواز و آبادان به دلیل استفاده از واکسن پاکبان ها گفت: درخواست وزارت بهداشت این است که این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.
سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان نیز گفت: شهرداران اهواز و آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن‌ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز معرفی می‌شوند.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها