قاتل برادرکش هنگام فرار از کشور دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌ شرقی با اشاره به دستگیری قاتلی که پس از قتل ۲ برادر خود متواری شده بود، گفت: قاتل هنگام فرار از کشور دستگیر شد.

قاتل برادرکش هنگام فرار از کشور دستگیر شد

سردار علی محمدی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: پس از وقوع ۲ فقره قتل (قتل ۲ برادر) در چهارم فروردین امسال در یکی از روستاهای اطراف تبریز و متواری شدن قاتل، رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی، قاتل را هنگام خروج از کشور در یکی از استان‌های غربی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از ارتکاب قتل، اختلافات ملکی و مالی با برادرانش عنوان کرده است، گفت: از متهم و همدستش یک قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار محمدی امنیت را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: اگر افرادی بخواهند با تهیه سلاح گرم امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس با آنان برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.

چهارم فروردین امسال مرد ۳۵ ساله‌ای ۲ برادر ۴۳ و ۴۴ ساله خود را با کلت کمری در یکی از روستاهای اطراف تبریز به قتل رساند.

منبع: مهر

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    چراقاتلان عمد. خانواده مقتول به از هشت یانه سال باید دویست وهشتادمیلیون بپردازنندبه دولت که آیا قاتل اعدام کنند خداراخوش می‌آید جوانت رابکشنند وتکه تکهکنند بعدهم پول بدهی تااعدام کنند دلیلش چیست

    نظرات شما -
    • ------------
      0

      قانون مزخرف

  • کاربر ناشناس
    0

    ما در ایران بدبختیم .کسی خانوادشو اذیت وتهدید به مرگ میکردتا جایی که فرزندان خانواده هم از استرس نمیدونستند چیکار کنند .ولی وقتی علیه شخص شکایت کردند گفته شد باید جرمی اتفاق بیوفته تا بگیریمش .در حالی که اون شخص فرد فحاش ودست بزن وهمه چیز خراب کنی بود .بگید این چه قانون مزخرفیه اخه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها