رئیس اورژانس کاشان:

تصادفات ساعات پایانی سال در کاشان ۴۶ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس کاشان از وقوع ۳۵ حادثه و ۴۶ مصدوم خبر داد.

تصادفات ساعات پایانی سال در کاشان ۴۶ مصدوم برجای گذاشت

حسین ریاحی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به 46 مصدوم طی تصادفات رخ داده شده طی ساعات پایانی سال 99 اظهار داشت: از هشت صبح سال 99 تعداد ‌445 تماس با مرکز اورژانس 115 کاشان برقرار شده که 35 مورد آن مربوط به تصادفات داخل و خارج شهری است و مصدومانی را بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه از مجموع این مصدومان 29 مصدوم در حوادث شهری و 17 مورد نیز مربوط به حوادث جاده‌ای است، افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامت شهروندان است و بر همین اساس از تمامی شهروندان و مسافران درخواست داریم‌ تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و سلامت خود و خانواده خود را حفظ کنند.

رئیس اورژانس شهرستان کاشان با بیان اینکه با وجود شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست داریم تا مسافرت خود را در زمان مناسب‌تری برنامه‌ریزی کنند، ابراز داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ورود و خروج از شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و بر همین اساس لازم است مقاصد سفر بر اساس این مصوبه ستاد ملی تعیین شود تا با مشکلی مواجه نشود.

وی با بیان اینکه این مجموع تصادفات در حوزه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بوده است، گفت: لازم است رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همواره سرلوحه کار خود قرار دهند تا از بروز حوادث جلوگیری و از بروز خسارات مالی و جانی به شهروندان و هموطنان جلوگیری شود.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها