امدادرسانی به افغان‌ها در زمین لرزه سی‌سخت/ تصاویر

زمین لرزه ۵.۶ ریشتری علاوه بر مردم سی‌سخت خسارت زیادی به افغان‌های ساکن این شهر که عمدتاً در بافت فرسوده ساکن بودند، وارد کرد. با این حال امدادرسانی و خدمت دهی به افغان‌ها بدون هیچ مرز و تبعیضی انجام شد.

امدادرسانی به افغان‌ها در زمین لرزه سی‌سخت/ تصاویر

حدود ۳۵ خانه استیجاری مربوط به افغان ها در زمین لرزه ۲۹ بهمن ماه آسیب جدی دید اما مردم سی سخت از همان دقایق اولیه ساکنان این خانه ها را در منازل و مکان های امن اسکان دادند و در بیست روزی که از وقوع زمین لرزه می گذرد دستگاه های امدادرسان و هلال احمر به آنها خدمت ارایه داده اند.

برخی از افغان ها بیش از ۳۰ سال است که در شهر سی سخت ساکن هستند آنها در باغ های انگور و سیب کار هرس، پی کنی درختان و میوه چینی انجام می دهند و برخی نیز کارگر ساختمانی هستند.
مردم سی سخت همواره افغان ها را چون مهمان عزیز می دارند و زمین لرزه سی سخت نیز تبلوری از محبت همیشگی به افغان ها بود.

امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت امدادرسانی به افغان ها در سی سخت

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها