رئیس اتاق بازرگانی کاشان:

ساختار گمرک کاشان اصلا مناسب نیست

رئیس اتاق بازرگانی کاشان ضمن تأکید بر لزوم آغاز عملیات اجرایی ایجاد زسرساخت‌های گمرک کاشان تا اوایل سال آینده گفت: گمرک کاشان با مشکلات حادی رو به رو است.

ساختار گمرک کاشان اصلا مناسب نیست

محمود تولایی صبح امروز در جمع صنعتگران کاشانی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: کاشان در دو دهه گذشته صادرات را آغاز و یکی از شهرستان‌هایی است که کار برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه با ایجاد زیرساخت‌های صادراتی کاشان در راستای تسهیل امور صادراتی صورت پذیرفت، افزود: ایجاد زیرساخت‌های صادراتی در کاشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه کاشان در حوزه صنعتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد به نحوی که دومین تولیدکننده فرش ماشینی در جهان و نخستین تولیدکننده کشوری محسوب می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان با بیان اینکه گمرک منطقه کاشان دارای مشکل حاد است، گفت: ساختار گمرک کاشان اصلا مناسب نیست و در این زمینه مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و زیرساخت‌های لازم در این زمینه وجود ندارد و امیدواریم حضور مسئولان وزارت اقتصاد در این منطقه مشکل گمرک را حل کند.

تولایی با بیان اینکه عمده مواد اولیه صنعت فرش ماشینی منطقه کاشان وارداتی است، تصریح کرد: امیدواریم عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های گمرک کاشان حداکثر تا اوایل سال آینده آغاز شود چراکه صنایع مختلف نیازمند گمرک است در حالی که امور صادراتی خود را در مرزهای غربی و یا بندرعباس انجام می‌دهیم در حالی که این موضوع خوب نیست.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها