دادستانی تبریز با هرگونه احتکار و کم‌فروشی برخورد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: این مجموعه با هر گونه احتکار، کم فروشی و گران فروشی اقلام و مایحتاج عمومی به شدت برخور می کند.

دادستانی تبریز با هرگونه احتکار و کم‌فروشی برخورد می‌کند

بابک محبوب علیلو در جلسه ستاد کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، با تاکید بر ضرورت تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، اظهار داشت: در توزیع مایحتاج ضروری مردم باید عدالت رعایت و با احتکار، گران فروشی، عدم عرضه و کم فروشی از سوی دستگاه های مسئول قاطعانه برخورد شود.

وی یادآوری کرد: نظارت هوشمند و هدفمند از تولید کالا و مایحتاج عمومی تا رسیدن آن به دست مصرف کننده، می تواند نقش تعیین کننده و بسزایی در جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و احتکار داشته باشد.

محبوب علیلو با اشاره به فشار اقتصادی ناشی از تحریم های استکبار جهانی و تبعات اقتصادی ناشی از بیماری کرونادر کشور و آذربایجان شرقی، افزود: متاسفانه برخی سودجویان با سوءاستفاده از شرایط موجود و تحمیل فشار مضاعف بر مردم، به دنبال منافع خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده و تضییع حقوق عامه و بیت المال، تعامل دستگاه های متولی امر با مراجع نظارتی، اطلاعاتی و انتظامی جزو ضرورت ها است.

دادستان عمومی و انفلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی اضافه کرد: نظارت هوشمند و هدفمند در چرخه تولید، توزیع و عرضه در بازار و دسترسی به سامانه جامع انبارها و رصد روزانه آن می تواند از بسیاری از نابسامانی های ناشی از سوء استفاده سودجویان جلوگیری کند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها