نماینده ولی فقیه در کردستان:‌ تلاش برای تحقق کامل عدالت بیشتر شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از وجوه بارز انقلاب اسلامی، عدالت محوری و پیشرفت است که اراده و تلاش لازم برای تحقق آن وجود داشته و در پاره‌ای موارد محقق هم شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان:‌ تلاش برای تحقق کامل عدالت بیشتر شود

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری کردستان با تعبیر یکی از فرموده‌های مهم امام راحل درباره انقلاب اسلامی که از آن به عنوان انفجار نور نام برده‌اند، اظهار داشت: انفجار به معنای بُروز یک مساله ناخوشایند است ولی وقتی با نور همراه شود به معنای سپیدی، طراوات و روشنایی و امید است.
وی با اشاره به جنبه‌ها و وجوه مختلف این فرمایش ارزشمند افزود: یکی از این جنبه‌ها جمهوریت و اسلامی بودن انقلاب است که رای قاطع مردم به اسلامی بودن، جمهوری بودن آن را هم تایید کرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان، استکبارستیزی را وجهه دوم نورانی بودن انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: مومن با اختیار خود زیر بار ظلم نمی‌رود و برای همین امام راحل با تاسی به انبیای الهی در سه محور با حاکمان ظالم، سرمایه‌داران و مفسدان عقیدتی به مبارزه برخاست و انقلاب اسلامی را رقم زد.
حجت‌الاسلام پورذهبی خدمت و جهاد را از دیگر وجوه انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: روحیه تلاش و جهاد بعد از جنگ تحمیلی در فضای تحریم‌ها ادامه یافت و نگاه جهادی گره‌گشای مشکلات کشور شد.
وی عدالت محوری و پیشرفت را از دیگر وجوه انقلاب اسلامی دانست و گفت: برخی از ژاندارم بودن ایران در منطقه آن هم در خدمت اهداف غرب در طول دوران ستم‌شاهی را به‌ عنوان امنیت تعبیر می‌کنند در حالیکه بدون عدالت، امنیتی در کار نخواهد بود.
حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه امروز اراده و تلاش برای تحقق عدالت وجود دارد ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب تلاش بیشتری نیاز است افزود: اخلاق و معنویت از دیگر جنبه‌های انقلاب اسلامی است که باید با توجه بیشتر به اخلاق، ارزش‌ها و کرامات انسانی رشد و ارتقا پیدا کند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها