دادگستری کل خوزستان در اطلاعیه‌ای عنوان کرد

تکذیب دخالت دادستان اهواز در پرونده نیشکر هفت‌تپه

دادگستری کل استان خوزستان در اطلاعیه‌ای، درباره مطالب منتشرشده در فضای مجازی در خصوص دخالت دادستان اهواز در پرونده خلع ید از شرکت نیشکر هفت تپه، توضیحاتی ارائه کرد.

تکذیب دخالت دادستان اهواز در پرونده نیشکر هفت‌تپه

در این اطلاعیه آمده است: "بدین وسیله به اطلاع عموم می‌رساند اخیرا شایعاتی در فضای مجازی انتشار یافته که مضمون آن نشان از یک شیطنت رسانه‌ای و قلب واقعیت دارد.

دروغ آشکار دخالت دادستان محترم عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان خوزستان در پرونده خلع ید از شرکت نیشکر هفت تپه و توصیه به هیات محترم داوری مبنی بر عدم موافقت بر خلع ید از آن شرکت، کذبی آشکار و قلب واقعیت است، چرا که آن هیات محترم دارای شخصیتی مستقل و هویتی رسمی و متشکل از اعضای مسئول مطابق تعریف قانونی است که جای هیچگونه شبهه‌ای وجود ندارد.

دادگستری کل استان خوزستان ضمن هشدار به فضاسازان رسانه‌ای، به آنان توصیه می‌کند که از ایراد هرگونه تهمت و کذب خودداری و بر اساس وظایف قانونی خود عمل نموده و در غیر این صورت، این دادگستری به وظایف قانونی خود عمل خواهد نمود."

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کیان
    0

    ما رو میترسونی من تازه فهمیدم بردینو خوردین حال هم قمپوز در میکنید ما تو خبر فوری فعلا بیکاریم سوراخ سمبه خبر رو می‌جوریم که چه جوری دو تا جوان 28 ساله و 31 ساله توانستن فقط با دادن 6 میلیارد تومان علاوه بر کارخانه 24 هزار هکتار زمین مرغوب کشاورزی رو تو مزایده برنده بشن اصلا کسی از این مزایده خبر داشته چند پاکت نامه توی مزایده شرکت داشته و از همه مهمتر کارشناس قیمت پایه رو چند گذاشته؟ که آقای مهرداد رستمی چنگی 28 ساله و آقای امید اسد بیگی 31 ساله با 6 میلیارد توانسته‌اند یک کارخانه و 24 هزار هکتار زمین مرغوب کشاورزی را به این قیمت ناچیز بخرن؟ هکتاری چند؟ کارخونه چند؟

    نظرات شما -
    • ستم ديده
      0

      تمام مملكت را دوبل غارت كردند اين زمينها را هم فروختن و هم بردند بانك وام كلان گرفتند و هم در بانكهاي خارجي تظمين گذاشتند وام ارزي گرفتن يك چند باره فقط خوردند و ميخورند همه هم يكي هستند دم خان را هم ديدند

  • کیان
    0

    دادستان اسمش همراهش هست یعنی داد مردم را بشنوی وحق مردم را بستانی نه که داد مردم را در آوری آقایی رئیسی تحویل بگیر

  • ستم ديده
    0

    بده دلار قشنگه را گور باباي كارگر

  • کیان
    0

    ببین ظلم رو بیداد میکنه ما از داربست افتادیم به خاطر نداشتن فقط گرارش 110 نتونستیم ثابت کنیم چرا با اورژانس نیاوردنت کو گزارش 110 گفتم من تو حرم کار میکنم هر کدام ازین اینها که پایی این استشاد رو امضا کردن مومن ترین انسانها هستن گفتن فقط گزارش 110و اورژانس و تاییده از اپراتور 110 که شما در همچین ساعتی تماس داشتین آقا نشد تا این لحضه خرج پلاتین و عمل و بیمارستان خصوضی و مجارج بهد از عمل شده بالغ بر 80 تا 90 میلیون بعد هم که سرپا بشم به عالم و آدم بدهکارم بعد آقایی قروبنعلی فرخزاد و آقایی اسد بیگی دو نفر آدم عادی ولی با نفوذ در دو مرحله توانستن با یک کارت بازرگانی 446/500/332 میلیون دلار ارز دولتی و آقایی اسد بیگی که اصلا معلوم نیست کی هست رفته از بانک اقتصاد نوین با کارت ارزی 98/122/240میلیون دلار از دولتی بگیرن و با یک فورم صوری برن نوشابه و چوب ام دی اف بیاورن تا کنون هم ریالی برنگردوندند و با پول یا مفت بیت مال برن کارخانه و 24 هزار هکتار زمین مرغوب کشاورزی رو فقط با دادن 6 میلیارد صاحب بشن بعد میگین زدو بندی نبوده بعد ما رو به انتخابات و مشارکت حداکثری ترقیب میکنید بعد می‌آید میگید مسؤلان ما پاکدست ترین هستن باید ریشتونه در بیارن رسواتون بکنن فکر کردین با خول چلها طرفین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها