کشف محموله کالای قاچاق و دستگیری سارقان حرفه ای در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله تلویزیون‌های قاچاق و دستگیری سارقان حرفه ای در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف محموله کالای قاچاق و دستگیری سارقان حرفه ای در مراغه

سرهنگ رمضان الله وردیان روز یکشنبه افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودور تعداد ۴ دستگاه تلویزیون ال ای دی خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد اضافه کرد: کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را ۳۰ میلیون تومان برآورد کرده اند.

دستگیری سارقان حرفه ای با ۲۹ فقره سرقت در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از دستگیری ۱۴ سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

الله وردیان افزود: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:‌ در این راستا، ماموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده ، سارقان را شناسایی و در عملیات های جداگانه ۱۴ نفر را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی های انجام شده به ارتکاب ۲۹ فقره سرقت از منازل‌، اماکن خصوصی، مزارع و باغات، قطعات و لوازم خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه اموال مسروقه، کشف و پس از شناسایی تحویل مالباختگان شد، اضافه کرد: سارقان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها