تکریم مقام معظم رهبری از شهید خوش‌لفظ بی‌نظیر بود

امام جمعه همدان گفت: تکریم مقام معظم رهبری از شهید خوش‌لفظ بی‌نظیر بود که این امر نشان از جایگاه والای این شهید بزرگوار دارد.

تکریم مقام معظم رهبری از شهید خوش‌لفظ بی‌نظیر بود

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌ الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با تبریک و تسلیت شهادت جانبار سرافراز «علی‌ خوش‌لفظ» اظهار داشت: این جانبازان عزیز و کسانی چون شهید خوش لفظ یک بار شهید نشدند چندین بار شهید شدند.

وی با بیان اینکه هر نفس شهید خوش‌لفظ در این روزهای آخر یک شهادت بود و مقام معظم رهبری هم از این نظر عنایت ویژه‌ای به جانبازان دارند، ادامه داد: باید همیشه قدردان ایثارگران و جانبازان عزیز باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: همه کسانی که مسئولیت تکریم و تشییع شهدا را بر عهده می‌گیرند نیت خیر دارند، ضمن اینکه شهادت در جامعه موج ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به تکریم مقام معظم رهبری از شهید خوش‌لفظ گفت: این تکریم تاکنون نظیر نداشته که این مهم نشاندهنده جایگاه بالای آن شهید بزرگوار است.

طه‌محمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم گاهی اوقات به دنبال عمق مطلبی نرفته و با یک شک یا ظن قضاوت می‌کنند، اظهار کرد: این در حالی است که سوءظن در حق مومن صحیح نیست و می‌تواند فتنه ایجاد کند.

وی ادامه داد: برخی گمان می کنند امام جمعه یک شهر بودجه میلیاردی در اختیار دارد و در حق اطرافیان بذل و بخشش می‌کند همان گونه که زمانی گفتند بهنامجو شهردار همدان را کشتند که معلوم نیست چه سوءنیتی، یک تصادف عادی در مسیر دزفول را به چنین تخیلی رسانده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: برخی سوءظن خود را به خدا و رسول هم تسری می‌‌دهند مثلاً فردی که ازدواج نمی‌کند چون از نداشتن روزی می‌ترسد یا آنهایی که بچه‌دار نمی‌شوند چون به خدا اطمینان ندارند.

وی افزود: برخی از برآورده نشدن دعاهایشان گلایه دارند اما نمی‌دانند که گاه اگر دعایی مستجاب یا حاجتشان روا شود آن حاجت روایی عامل هلاک آنها می‌شود.

فرزند شهید خوش‌لفظ هم در نماز جمعه همدان متنی را خطاب به پدر گرانقدر خود قرائت کرد که با اشک و تاثر عموم نمازگزاران همراه شد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها