کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان:

هوای اصفهان دوباره آلوده می شود

آسیه آقایی از کاهش ۳ تا ۶ درجه سانتیگرادی دمای هوای اصفهان تا اواسط هفته خبر داد و گفت: بعد از چند روز بارش باران و هوای پاک، این هفته احتمال پایداری جو و آلودگی هوای اصفهان وجود دارد.

هوای اصفهان دوباره آلوده می شود

آسیه آقایی با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز بر روی استان است، اظهار کرد: براین اساس در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی به صورت نیمه ابری تا ابری، مه صبحگاهی، گاهی وزش باد و بارش باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود، همچنین در ارتفاعات و مناطق سردسیر غرب و شمال استان شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی از افت محسوس دما در استان خبر داد و گفت: تا اواسط هفته افت دما بین۳ تا ۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اعلام اینکه از اواسط روز یکشنبه شاهد کاهش پدیده و استقرار جوی نسبتا ناپایدار بر روی استان خواهیم بود، گفت: بعد از چند روز بارش باران و هوای پاک امروز، این هفته احتمال پایداری جو و آلودگی هوا وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین ۱ تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: پیش بینی می شود دمای هوای اصفهان امروز در گرم ترین ساعات به ۱۱ درجه سانتیگراد و در خنک ترین ساعات بامداد فردا به ۱ درجه سانتیگراد برسد.

آقایی از ورود سامانه بارشی به استان در آخر هفته خبر داد و گفت: گرم ترین شهر مهاباد با ۱۲ درجه سانتیگراد و بوئین میاندشت با منفی ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

منبع: ایسنا

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها