بارش ۴۰ سانتی‌متری برف در بخش چناررود چادگان

رئیس اداره راهداری چادگان گفت: بارش برف در شهر چادگان ۱۰ سانتی‌متر، در بخش مرکزی ۲۰ سانتی‌متر و در بخش چناررود به ۴۰ سانتی‌متر می‌رسد.

بارش ۴۰ سانتی‌متری برف در بخش چناررود چادگان

سعید محمدخانی امروز در چادگان اظهار داشت: بارش برف در شهر چادگان ۱۰ سانتی‌متر، در بخش مرکزی ۲۰ سانتی‌متر و در بخش چناررود به ۴۰ سانتی‌متر می‌رسد که با ۸ اکیپ برف‌روب کلیه محورهای اصلی و فرعی شهرستان برف‌روبی شده و تردد در محورهای شهرستان به حالت روان است.

رئیس اداره راهداری چادگان افزود: بیش از ۳۰۰ تن شن و نمک توسط ۳ دستگاه کامیون در محورهای اصلی نمک‌پاشی شد.

وی گفت: به علت بارش برف جاده‌های شهرستان لغزنده هستند که انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه خود را به وسایل زمستانی مجهز کنند تا باعث مشکلاتی در مسیرهای شهرستان نشوند.

محمدخانی در ادامه بیان داشت: به علت بارش برف و لغزندگی جاده‌ها و احتمال بارش مجدد برف از مسافران و گردشگران انتظار داریم شهرستان چادگان را برای تفجرگاه انتخاب نکنند و در این هوای سرد بهترین مکان آرامش منزل است.

رئیس اداره راهداری چادگان همچنین تأکید کرد: رانندگانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند جهت اطلاع از وضعیت محورهای شهرستان قبل از عزیمت با شماره ۵۷۷۲۳۹۷۰ راهداری چادگان تماس حاصل کنند تا در محورهای برف‌گیر چادگان دچار مشکل نشوند.

وی در پایان عنوان کرد: بیش از ۳۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی شهرستان چادگان با اکیپ‌های راهداری در محورهای شهرستان برف‌روبی شد و هم‌اکنون اکیپ‌های راهداری در محورهای برف‌گیر شهرستان مستقر هستند تا مسیرهای برف‌گیر را کنترل و مدیریت کنند.

منبع: فارس

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها