ستاد استقبال از بهار در شهرداری بجنورد تشکیل شد

ستاد استقبال از بهار در شهرداری بجنورد تشکیل شد

کیوان دژهوت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طبق سنوات گذشته مسئولیت کمیته تزئینات محیطی با شهرداری است و لازم است تا برای فضاسازی محیطی اقدامات ویژه‌ای به انجام برسد.

دژهوت افزود: هرس درختان، رنگ‌آمیزی جداول، رفع سد معبر درمبادی ورودی شهر، نصب بنر و پرچم‌های ساتن، نورپردازی و بهسازی و تعمیر استخرها و تهیه امکانات بهداشتی در شهر ازجمله اقداماتی است که به گفته دژهوت در آستانه سال نو اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: لغو حفاری‌ها از 15 اسفند و لکه‌گیری معابر با اولویت معابر اصلی از ابتدای اسفندماه و اعلام به پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اجرا و نظافت شهر از نخاله‌های عمرانی به گفته شهردار مورد تأکید قرار دارد.

شهردار بجنورد همچنین به تشکیل اکیپ‌های جمع‌آوری زباله‌های خشک با توجه به تولید حجم بالای دورریز حاصل از خانه‌تکانی شهروندان نیز اشاره کرد.

دژهوت تصریح کرد: قرارداد برداشت نخاله و زباله‌های خشک به سازمان پسماند واگذار می‌شود تا به‌صورت مستمر و مداوم کار جمع‌آوری و انتقال زباله‌های خشک از سطح شهر انجام شود.

به گفته شهردار بجنورد، نمای شهرمعرف فرهنگ ما است و باید برای این معرفی، زیباترین تعاریف را با اقداماتی که اجرایی می‌کنیم به مسافران ارائه دهیم.

دژهوت گفت: در سال جاری بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار برای پروژه پیاده‌روسازی، موزاییک فرش و جدول‌گذاری خیابان‌های محدوده شهرداری منطقه دو در نظر گرفته‌شده است.

شهردار بجنورد افزود: در حال حاضر پیاده‌روسازی و موزاییک فرش در خیابان امام خمینی (ره)، فردوسی و امامت، ابن‌سینا، خیابان یقین، بولوار معلم و شهرک ولیعصر در حال انجام است و از همین محل اعتبار تکمیل خیابان طالقانی شرقی نیز به انجام رسیده است.

وی اظهار داشت: بیش 11 هزار مترمربع از معابر محدوده شهرداری منطقه دو در حال پیاده‌روسازی، موزاییک فرش و جدول‌گذاری است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها