افزایش کشفیات مواد مخدر در کاشان به ۲۵۰ کیلوگرم/ ۳ قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف و ضبط ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

افزایش کشفیات مواد مخدر در کاشان به ۲۵۰ کیلوگرم/ ۳ قاچاقچی دستگیر شدند

با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان کاشان طی روزهای اخیر به 250 کیلوگرم افزایش یافت که این مهم نشان‌دهنده عزم جدی مبارزه پلیس کاشان با مواد مخدر است.

سرهنگ حسین بساطی ضمن اشاره به کشف 160 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کاشان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان بر اساس رصد و پایش دقیق اطلاعی و در راستای تشدید برخورد با قاچاق مواد مخدر سه قاچاقچی مواد مخدر فعال در محورهای ورودی به کاشان را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام طی سه مرحله انجام شده بود، افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و تشدید مبادی ورودی به شهرستان کاشان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان موفق شدند که قاچاقچیان مذکور را با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای متهمان بیش از 160 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف و ضبط شد، ابراز داشت: مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاسازی شده بود که خوشبختانه توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به تشکیل پرونده ویژه این سه قاچاقچی و معرفی آنان به مراجع قضایی گفت: مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از رسالت‌های پلیس همواره در دستور کار پلیس کاشان قرار دارد و در این زمینه با هیچ متخلفی مماشات صورت نمی‌پذیرد و مطابق قانون با آنان برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها