رئیس هیئت سوارکاری همدان برای ۴ سال دیگر ابقا شد

با برگزاری مجمع انتخابات هیئت سوارکاری، برقعی برای چهارسال دیگر رئیس هیئت سوارکاری همدان باقی ماند.

رئیس هیئت سوارکاری همدان برای ۴ سال دیگر ابقا شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از همدان مجمع انتخابات هیئت سوارکاری استان همدان صبح امروز با حضور مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن همایش‌های مجموعه ورزشی شهید شمسی پور برگزار شد و با رای قاطع مجمع وحید برقعی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیئت سوارکاری انتخاب شد.

ورزشکاران همدانی امسال صاحب 48 عنوان بین المللی شدند

در ابتدای این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که رشد کمی و کیفی ورزش در استان همدان مطلوب است، اظهار داشت: در 9 ماهه اخیر ورزشکاران همدان صاحب 48 عنوان بین المللی در 22 رشته ورزشی شدند.

رسول منعم افزود: زیرساخت‌های ورزشی استان همدان برای برگزاری اردوهای ملی و میزبانی از مسابقات بین المللی مناسب است و طبق وعده استاندار همدان در جمع روسای فدراسیون ها در پی آن هستیم که میزبانی‌های بین المللی را برعهده بگیریم.

وی در ادامه گریزی به وضعیت سوارکاری استان همدان زد و گفت: این رشته از رشته های پویا و پرکار در سطح استان است و به همت رئیس هیئت و اعضای آن توفیقات خوبی در سال‌های اخیر کسب کرده است.

منعم از ورود بخش خصوصی به این رشته خبر داد و اظهار داشت: از دل باشگاه‌های خصوصی سوارکاری همدان ورزشکاران مطرحی به ورزش کشور و استان معرفی شدند.

وی با اشاره به جایگاه مناسب سوارکاری همدان در کشور تاکید کرد: سوارکاری همدان از دیرباز در سطح کشور مطرح بوده و امیدواریم در دوره جدید شاهد توفیقات بیشتر ورزشکاران همدانی این رشته ورزشی در سطح کشور و میادین بین المللی باشیم.

انتخاب رئیس هیئت سوارکاری با 17 رای

پس از صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان رای گیری این مجمع انتخاباتی برگزار شد و پس از شمارش آرا وحید برقعی، تنها نامزد ریاست هیئت سوارکاری ، با کسب تمامی آرای مجمع (17 رای) برای یک دوره 4 ساله دیگر به عنوان رئیس هیئت سوارکاری استان همدان انتخاب شد.

این چهارمین دوره‌ای است که برقعی به عنوان رئیس هیئت سوارکاری استان همدان انتخاب می شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها