واحد فروش مرغ تاریخ گذشته در مریوان پلمب شد

رییس شبکه دامپزشکی مریوان از شناسایی و پلمب یک واحد مرغ فروشی متخلف در این شهر که اقدام به عرضه مرغ تاریخ گذشته کرده بود، خبر داد.

واحد فروش مرغ تاریخ گذشته در مریوان پلمب شد

دکتر مسعود خاتمی روز سه‌شنبه اظهار داشت: در پی بازدیدهای مکرر اکیپ بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی بر مراکز نگهداری، تولید، عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی چند مورد تخلف بهداشتی در این مرغ فروشی مشاهده شد.

وی افزود: این واحد صنفی بدلیل فروش گوشت، پا و جگر مرغ و فروش مرغ تاریخ مصرف گذشته به مردم شناسایی و با تنظیم صورتجلسه و اخذ دستور قضایی با همکاری اداره اماکن عمومی پلیس، پلمب شد.

رییس شبکه دامپزشکی مریوان تاکید کرد: بازرسان این شبکه به محض مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی اعم از عرضه فرآورده خام دامی تاریخ منقضی، عدم بسته بندی، عدم گواهی بهداشتی قرنطینه ای مبدا تولید کننده، عرضه خارج از یخچال با متخلفان برخورد قانونی مرده و هیچگونه چشم پوشی و گذشتی ندارند.

وی یادآور شد: دامپزشکی مریوان در راه نیل به اهداف سازمانی با شعار دام سالم، غذای سالم، انسان سالم و ارتقای سطح کیفیت فرآورده های خام دامی تا بدست مصرف کننده برسد از هیچ کوششی دریغ نکرده و سلامت شهروندان را سرلوحه کار قرار داده است.

خاتمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شمارتلفن ۳۴۵۲۱۴۲۶ شبکه دامپزشکی مریوان تماس گرفته تا در کوتاهترین زمان نسبت به بررسی موضوع و شناسایی متخلف یا متخلفان و معرفی به مراجع قضایی، اقدام شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها