مشکلات گاوداری بنیاد مستضعفان در شهرستان بویراحمد بررسی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای بازدیدی که روز گذشته از گاوداری بنیاد مستضعفان در روستای

مشکلات گاوداری بنیاد مستضعفان در شهرستان بویراحمد بررسی شد

سید حشمت اله صمیمی دوست در نشستی که به صورت اضطراری با حضور تعدادی از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و مسئول این واحد تولید برگزار شد افزود: تصمیمات خوبی برای توسعه و رفع مشکلات این واحد تولیدی گرفته شد.

وی، تامین کنجاله سویا و ذرت طی دو روز آینده توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان و تامین ۵۰ تن جو علاوه بر سهمیه تخصیصی قبلی به میزان ۱۰۰ تن را از جمله مصوبات در این جلسه عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین در بازدید میدانی صورت گرفته از این واحد تولیدی توسط حوزه اقتصادی استانداری، سازمان جهادکشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیرعامل شرکت دامپروری یاسوج، برای تامین زمین به منظور توسعه این واحد تولیدی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

صمیمی دوست تصریح کرد: این واحد تولیدی دارای یک هزار راس گاو مولد، یک هزار و ۴۰۰ راس تلیسه و گوساله می باشد که روزانه حدود ۳۹ تن شیر با کیفیت تولید و ضمن تامین شیر استان به استان‌های فارس و خوزستان نیز صادر می کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه بیماری کرونا هیچ‌گونه تاثیری در روند کاهش تولید و میزان اشتغال در این واحد تولیدی نداشته است و هم اکنون حدود ۷۰ نفر به صورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها