مدیر کل مدیریت بحران خوزستان:

رفع آبگرفتگی معابر طی ۲۴ ساعت آینده/ برق اغلب مناطق اهواز پایدار شد/تخلیه آب از معابر در اکثر نقاط اهواز

امید بن‌عباس گفت: در حال حاضر در مناطق عمده اهواز شاهد شرایط بحرانی ناشی از بارندگی نیستیم و پیش بینی می‌شود تا ۲۴ ساعت آینده آبگرفتگی معابر با تلاش دستگاه‌های متولی برطرف شود.

رفع آبگرفتگی معابر طی ۲۴ ساعت آینده/ برق اغلب مناطق اهواز پایدار شد/تخلیه آب از معابر در اکثر نقاط اهواز

امید بن‌عباس، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: در حال حاضر در مناطق عمده اهواز شاهد شرایط بحرانی ناشی از بارندگی نیستیم و پیش بینی می‌شود تا ۲۴ ساعت آینده آبگرفتگی معابر با تلاش دستگاه‌های متولی برطرف شود.

وی با اشاره به پیگیری‌ها و بسیج تجهیزات جهت رفع آبگرفتگی همه مناطق سطح اهواز اظهار داشت: بخش عمده آبگرفتگی‌ها مربوط به معابر بوده است که تلاش از سوی نهادهای متولی برای رفع آن در حال انجام است.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون در حدود ۱۷ شهرستان استان شاهد بارش رحمت الهی بودیم که شهرستان رامهرمز با ۵۰.۴ میلیمتر باران، بیشترین حجم بارش‌ها را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: در اهواز تاکنون ۱۷ میلیمتر بارش گزارش شده است که حجم عمده بارش‌ها ظرف نیم‌ساعت و پس از آن با طوفان، وزش باد، رگبار و رعد و برق همزمان شد، طوفان و رعد و برق موجب شد قطعی برق برخی مناطق شد اما با تلاش شرکت توزیع برق اهواز ظرف ۲ ساعت ابتدایی پس از بارش‌ها، اغلب مناطق به شرایط پایدار برگشتند اما در برخی نقاط همچنان با مشکلات قطعی برق مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: زمانی که برق قطع می‌شود پمپ‌های تعبیه شده برای تخلیه آب‌های سطحی و فاضلاب از کار می‌افتند یا دچار نقص فنی می‌شوند در نتیجه آبگرفتگی در سطح معابر ایجاد می‌شود.

بن‌عباس با اشاره به این که بارش‌ها تا امشب نیز ادامه خواهند داشت: در منطقه سپیدار اهواز همچنان‌ قطعی برق وجود دارد که توزیع برق اعلام کرده تا ۲ ساعت آینده این قطعی برطرف می‌شود از این رو آب‌های سطحی در معابر این منطقه تا اواخر امشب تخلیه خواهند شد.

وی ادامه داد: در منطقه کوی مشعلی نیز به دلیل قطعی برق تا پنج صبح امروز سه پمپ تخلیه آب دچار مشکل شدند که هم اکنون در حال رفع نقص هستند و پس از تعمییر اقدامات لازم‌جهت تخلیه آب در این منطقه نیز صورت می‌گیرد.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها