اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال جهت مدیریت آب‌های سطحی در اهواز

شهردار اهواز از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال جهت لایروبی و احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی در نقاط بحرانی این کلانشهر خبر داد.

اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال جهت مدیریت آب‌های سطحی در اهواز

دکترموسی شاعری شهردار اهواز در مطلبی در صفحه شخصی خود، اظهار کرد: کار شبکه دفع آب‌های سطحی با جدیت و فوریت در مناطق فوق بحرانی شهر اهواز در حال اجرا است.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به‌ویژه حجت الاسلام موسی پور، ایزدی، کعب عمیر، معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری شهرداری اهواز، اضافه کرد: با تکمیل این پروژه‌ها و البته پروژه های شرکت آب و فاضلاب انتظار می‌رود در زمان بارش در نقاط فوق بحرانی شهر اهواز (تاکید می‌شود در نقاط فوق بحرانی) میزان مانده آب به حداقل رسیده و دیگر شاهد آب گرفتگی‌های طولانی مدت و سنگین در نقاط بحرانی نباشیم.

وی افزود: البته ذکر این نکته ضروری است که اولا انجام این حجم از پروژه‌های مربوط به آب‌های سطحی در شهر اهواز بی سابقه است و ثانیا برای اولین بار ستاد مشترکی بین شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب تشکیل می‌شود؛ اعتبار انجام این پروژه‌ها و البته لایروبی‌های گسترده‌ای که در حال انجام است از جانب شهرداری اهواز بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

شهردار اهواز گفت: مشکلات شهر اهواز در این حوزه بیشمار است و متاسفانه برای سال‌های متمادی به دلیل وجود شرایط خشکسالی در کشور هیچ اقدامی در این خصوص از سوی شهرداری صورت نگرفته بود که با تلاش همه عزیزان در این دوره و برای اولین بار اقدامات بزرگ، جدی و موثری در حال انجام است.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم که شهرداری از بودجه عمومی و دولتی استفاده نمی‌کند و در این شرایط بحرانی اقتصادی که درآمدهای مدیریت شهری به حداقل رسیده است و نرخ بالای تورم باعث افزایش چند برابری هزینه‌های کار شده انجام پروژه‌های عمرانی کاری بسیار دشوار است.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها