کمک ۱۶ میلیاردی خیر سلامت به بیمارستان ثامن الائمه آران و بیدگل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کمک ۱۶ میلیارد ریالی یک خیر سلامت برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان ثامن الائمه آران و بیدگل خبر داد.

کمک ۱۶ میلیاردی خیر سلامت به بیمارستان ثامن الائمه آران و بیدگل

به گزارش سیدعلیرضا مروجی شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم از این خیر سلامت با اشاره به مشارکت فعال خیرین منطقه کاشان در مبارزه با اظهار داشت: کمک خیرین به نظام بهداشتی و درمانی زمینه ساز ارائه خدمات شایسته‌تر به شهروندان منطقه کاشان است.

وی با اشاره به کمک ۱۶ میلیارد ریالی خیر سلامت برای تکمیل و راه اندازی بیمارستان ثامن الائمه آران و بیدگل ابراز داشت: حضور و مشارکت خیرین در بخش بهداشتی و درمانی در منطقه کاشان مسبوق به سابق است به طوری که می‌توان به ساخت بیمارستان نقوی کاشان اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خیرین را پیشتاز در ارتقای سلامت مردم دانست و تصریح کرد: با حضور خیرین در پروژه‌های بهداشتی درمانی زمینه برای حضور فعال و بیشتر دولت و جذب اعتبارات دولتی بیشتر فراهم می‌شود.

وی ساخت مراکز بهداشتی و درمانی را نمونه‌ای از مشارکت خیرین و اختصاص اعتبارات دولتی دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات خیرین به نوعی باقیات الصالحات است چراکه تا نسل‌ها از خدمات ارائه شده در این مراکز مردم بهره مند می‌شوند.

مروجی حضور و مشارکت به همراه کمک خیرین به دانشگاه علوم پزشکی در میدان مبارزه با را ستود و افزود: منطقه کاشان یکی از مناطقی در کشور بود که با کمک خیرین توانست امکانات و تجهیزات مورد نیاز درمانی برای بیماران کرونایی را تهیه کند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها