انهدام ۱۷ باند قاچاق مواد مخدر در کویر خراسان جنوبی طی ۶ ماه

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی شش ماهه گذشته ۱۷ باند قاچاق مواد مخدر در مناطق کویری خراسان جنوبی توسط مأموران پلیس در یگان تکاوری امام حسین(ع) دیهوک منهدم شده است.

انهدام ۱۷ باند قاچاق مواد مخدر در کویر خراسان جنوبی طی ۶ ماه

سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار کرد: مأموران پلیس در یگان تکاوری امام حسین (ع) دیهوک طی شش ماهه گذشته ۱۷ باند قاچاق و حمل مواد مخدر را منهدم و یک تن و ۲۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۶۴ درصد رشد داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران طی چند عملیات پلیسی در مناطق کویری هفت خودروی سبک و شش موتورسیکلت تیزرو از سوداگران مرگ توقیف کردند.

شجاعی نسب تصریح کرد: کویر خراسان جنوبی که استان‌های کرمان، یزد، خراسان رضوی، سمنان و اصفهان را به هم متصل می‌کند نیاز به حفاظت و پایش دارد که با تلاش تکاوران پلیس در دیهوک، امنیت خوبی در مناطق کویری استان حاکم است.

وی بر آمادگی عملیاتی و رزمی تکاوران پلیس تأکید و خاطرنشان کرد: تکاوران پلیس با فراگرفتن آموزش‌های خاص رزمی و عملیاتی از آمادگی، توان جسمی و اشرافیت بالایی برخوردار هستند و با حضور مقتدرانه خود در مناطق کویری اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مخلان امنیت نخواهد داد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها