۱۰۰ میلیون تومان دارو از استان خراسان جنوبی به کاظمین منتقل شد

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: امسال در ایام اربعین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد بازسازی عتبات عالیات بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان دارو به کاظمین منتقل شد

۱۰۰ میلیون تومان دارو از استان خراسان جنوبی به کاظمین منتقل شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از بیرجند ، محمدرضا فخر صبح امروز در دیدار موکب بهداشت و درمان خراسان جنوبی در مراسم اربعین حسینی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال به تبع سال گذشته توفیق داشتیم در عرصه خدمت رسانی بهداشتی درمانی در اربعین حسینی حضور یابیم.

وی با بیان اینکه شروع این همکاری در سال 95 بود و 26 نفر از همکاران اعلام آمادگی کردند افزود: سال گذشته در کاظمین نزدیک به 23 هزار نفر در مدت 13 روز خدمت رسانی شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: امسال با همت بیشتری که داشتیم با حضور 23 نفر از همکاران شامل 11 نفر پزشک عمومی، دندانپزشک و متخصص و 9 نفر نیز پرستار و کارشناس بهداشت به مدت 12 روز در کاظمین خدمات خوبی به زائران ارائه کردیم.

فخر تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد بازسازی عتبات عالیات بالغ بر 100 میلیون تومان دارو به کاظمین منتقل شد و تمام بیمارانی که آنجا مراجعه کردند به طور کامل ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

وی از ویزیت روزانه یک هزار و 400 نفر بیمار در ایام اربعین در شهر کاظمین خبر داد و خاطرنشان کرد: روزانه بین 400 تا 500 تزریقات، پانسمان و سایر موارد نیز صورت می‌گرفت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های که امسال انجام شد بحث ارائه خدمات دندانپزشکی به زائران اربعین بود یادآور شد: در این راستا روزانه بین 70 تا 80 نفر مراجعه کننده داشتیم.

فخر با بیان اینکه در ایام اربعین رسیدگی و کنترل موارد بهداشتی در کاظمین انجام و تذکرات بهداشتی ارائه شد اظهار داشت: در کنار بحث ویزیت 7 نفر از همکاران بحث تکنسین داروخانه را نیز انجام دادند.

وی افزود: با حضور پرشور همکاران جامعه پزشکی توانستیم خدمات خوبی به زائران اربعین ارائه دهیم و امید است بتوانیم هرساله خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها