کاهش روند انتشار کرونا در همدان

استاندار همدان گفت: همراهی مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان و هماهنگی خوب ستاد استانی کرونا موجب کاهش روند انتشار بیماری کرونا در استان شد.

کاهش روند انتشار کرونا در همدان

سیدسعید شاهرخی شنبه ۲۵ مردادماه در ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان، ضمن تقدیر از همکاری مردم و تلاش کادر درمان و هماهنگی خوب ستاد استانی کرونا اظهار کرد: خوشبختانه آمار بستری افراد مبتلا به کرونا و آمار تست مثبت افراد مبتلا به کرونا در استان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مبتلایان جدید به کرونا، کسانی هستند که اصول‌بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت نکرده‌اند، تصریح کرد: همکاری مردم، همراهی کادر بهداشت و درمان و تلاش دستگاه‌های اجرایی در ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا باعث شد تا سیر ابتلا و بستری افراد روند کاهشی پیدا کند.

شاهرخی با تأکید بر اینکه رعایت زدن ماسک، فاصله‌گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی همچنان الزامی است، خاطرنشان کرد: همه مجموعه ها و افراد شرعاً و قانوناً موظف هستند مصوبات ستاد استانی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت اول تذکر می گیرند سپس به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه کلیه تدابیر لازم برای سلامت داوطلبان کنکور سراسری در استان اندیشیده شده است، اعلام کرد: باید از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات برای حفظ سلامت داوطلبان در کنکور سراسری استفاده شود.

استاندار همدان بیان کرد: استان آمادگی کامل برای برگزاری کنکور سراسری را دارد بنابراین خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود در روز برگزاری کنکور سراسری در استان نشوند.

وی در پایان با اشاره به اینمکه اجازه برگزاری عزاداری‌ در محیط بسته را نخواهیم داد چراکه نگران سلامتی مردم هستیم، یادآور شد: تیم نظارت با جدیت اقدامات لازم برای کنترل، راهنمایی و هدایت هیئت‌های مذهبی را انجام دهند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    از تهران بهتر عملکرد داشتند.این نشان دهنده مسئولین کاردان و دلسوز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها