معاون استاندار:

۵ شهر استان همدان در وضعیت قرمز کرونا است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: پنج شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و کبوترآهنگ در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

۵ شهر استان همدان در وضعیت قرمز کرونا است

مصطفی آزادبخت در گفتگویی با اعلام اینکه ظرفیت بیمارستان‌های استان همدان در حال تکمیل است، افزود: ۵ شهرستان استان در وضعیت قرمز و بقیه شهرهای استان نیز در وضعیت زرد هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه استان وضعیت خوبی ندارد، گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب شده تا بستری ها به نسبت ماه‌های قبل چند برابر شود و این خیلی خطرناک است.

وی برپایی مراسمی همچون عروسی، عزا و دورهمی‌ها را عامل اصلی شیوع کرونا دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر برگزاری تمامی مراسم عروسی و عزا و کلا تجمعات بیش از ۱۰ نفر ممنوع شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه برای محل‌های اجتماع همچون پادگان‌ها، بهزیستی و زندان‌ها نیز تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است‌ اظهار داشت: از مردم فرهنگی همدان که با فرهنگ خود شناخته شده‌اند تقاضا داریم با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت شخصی برای مهار این ویروس منحوس کمک کنند.

آزادبخت در خصوص تخت های بیمارستانی نیز گفت: با وجود افزایش میزان بستری‌ها، توانستیم تخت‌های بستری را مدیریت کنیم اما ظرفیت بیمارستان‌ها در حال پر شدن است و در صورت عدم رعایت بهداشت با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها