خوزستان از ۵۰ درجه گذشت

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت دمای ۵۰.۲ درجه در شوش در ۱۲ ساعت گذشته خبر داد.

خوزستان از ۵۰ درجه گذشت

محمد سبزه‌زاری، اظهار کرد: افزایش رطوبت در شهرهای ساحلی با شدت و ضعف تا فردا ادامه خواهد داشت و بعد از آن به تدریج کاهش می‌یابد.

وی افزود: از فردا تا سه‌شنبه کاهش یک تا دو درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود. تا اواسط هفته نیز به ویژه در نیمه غربی استان خوزستان، در بعضی ساعات وزش باد متوسط مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۵۰.۲ و ایذه با ۲۷.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۱.۷ تا ۴۹ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

منبع: ایسنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    بعید است اکثر هموطنان عزیز معنی دمای 52 درجه را بدانند. حانواده بنده 70 ساله که ساکن اهواز هستند و ما تابستان‌های تا 53 درجه را هم تجربه کردیم. بماند که در زمان جنگ و همچنین در بعضی مواقع در تابستان با قطعی برق هم مواجه مبشدیم و از همه بدتر زمانی که دمای بالا با قطعی برق و شرجی توام بشود وای خدا به فریادمان برسد. آنقدر وحشتناک و طاقت فرساست که از فکر کردن به آن واهمه دارم.حالا هم که چند سالی است خوزستان دچار ریزگرد هم شده خلاصه همه اینها با آلودگی صنایع نفتی و فولاد نیشکر و... خودتان قضاوت کنید و از همه مهمتر حاکمیت هیچ وقت آنطور که شرط انصاف است به خوزستانی که بدون آن ایران فقیر خواهد بود توجه کافی نداشته و ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها