پویش من ماسک میزنم در شوشتر راه اندازی شد

دو جوان فعال اجتماعی در شوشتر پویش من ماسک میزنم را راه اندازی کردند.

پویش من ماسک میزنم در شوشتر راه اندازی شد

در پی استمرار وضعیت قرمز کرونا در استان خوزستان ، دو جوان شوشتری پویش همگانی "من ماسک میزنم" را راه اندازی کردند که با استقبال چشمگیر شهروندان شوشتری و دیگر نقاط کشور مواجه شد.

در این پویش که توسط آقایان سجاد بابازاده و بهادر نیلدرار راه اندازی شد، در راستای آگاه‌سازی افراد با محوریت ارتقای سطح مشارکت آنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خانه و اجتماع، افراد به چالشی در فضای اینستاگرام برای انتشار عکسی از خود با ماسک دعوت می شوند.

این فعالین اجتماعی می گویند: امیدواریم این پویش تا کنترل نهایی ویروس کرونا در شوشتر ادامه داشته باشد و مردم لازم است با پیوستن به این پویش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با این ویروس کمک کنند.

آنها با تاکید بر لزوم مشارکت مسئولین در این زمینه افزودند: باتوجه به حمایت تمام عزیزان در پویش همگانی "من ماسک میزنم" از مسئولین عزیز و تولید کنندگان و توزیع کنندگان ماسک تقاضا داریم این محصول را با نرخ مناسب در اختیار مردم قرار دهند تا مردم باتوجه به مشکلات اقتصادی حداقل دغدغه تهیه ماسک را نداشته باشند

تولید و توزیع چندین مستند و کلیپ از دیگر فعالیت های این فعالین اجتماعی در ماه های اخیر بود که بازتابی مناسب در رسانه های استانی و ملی پیدا کرد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها