دستگیری زن قاتل سیرجانی پس از ۶ ماه فرار

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: زنی که پس از قتل شوهر خود در شهرستان سیرجان استان کرمان، به مدت ۶ ماه فراری بود در شهرستان کنارک دستگیر شد.

دستگیری زن قاتل سیرجانی پس از ۶ ماه فرار

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، اظهار داشت: در دیماه سال گذشته زنی ۲۴ ساله در شهرستان سیرجان استان کرمان همسر ۳۵ ساله خود را به دلیل اختلافات خانوادگی مسموم و به قتل می‌رساند.

وی افزود: این زن، پس از قتل همسر خود با همکاری مردی ۳۲ ساله جسد همسرش را به بیابان‌های حومه شهر سیرجان انداخته و با کمک این فرد از طریق مزرهای شرقی به کشور پاکستان متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهم پس از مدتی اقامت در کشور پاکستان مجدداً با مشخصاتی جعلی از طریق مرزهای آبی وارد کشور شده و در شهرستان کنارک مخفی می‌شود.

سرهنگ ملاشاهی، گفت: در نهایت چند روز قبل با دریافت گزارشی از پلیس آگاهی استان کرمان مبنی بر اختفا این زن قاتل در شهرستان کنارک موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی کنارک با یک سری تحقیقات گسترده میدانی محل اختفا متهم را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با کمک مأموران نسوان روز گذشته او را پس از ۶ ماه فرار دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان کرمان معرفی شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها