شهر جدید سهند ظرفیت احداث ۱۶۲۰۰ مسکن جدید را دارد

مدیرعامل شهر جدید سهند با اشاره به اینکه شهر جدید سهند توانایی احداث ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد را دارد گفت: بیش از ۲۰۰۰ مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در سهند ساخته می شود.

شهر جدید سهند ظرفیت احداث ۱۶۲۰۰ مسکن جدید را دارد

عباس مصطفوی، در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهر جدید سهند توانایی احداث 16 هزار و 200 واحد را دارد اظهار داشت: بیش از 2000 مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در سهند ساخته می شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار 1000 واحد آن انتخاب شده است، افزود: این مجموعه در حال تجهیز کارگاه است و بقیه به تدریج مراحل مناقصه اجرا شده و پیمانکار به زودی پس از انتخاب آغاز به کار می کند.

مدیرعامل شهر جدید سهند گفت: 1000 واحد دیگر هم برای فرهنگیان کلنگ زنی شده است که با توجه به ظرفیت موجود، قرار است 1000 واحد جدید به این ظرفیت اضافه شود.

وی قیمت احداث هر متر مربع در طرح اقدام ملی مسکن را بین 2 میلیون و 400 هزار تومان تا 2 میلیون و 800 هزار تومان عنوان کرد و ابراز داشت: تلاش می کنیم قیمت تمام شده را به حداقل برسانیم تا مسکن ارزان تر به دست متقاضیان برسد.

مصطفوی ادامه داد: وزارت دفاع هم برای احداث 900 واحد با تعهد ساخت، زمین واگذار خواهیم کرد و به متقاضیان تحویل می دهد.

وی گفت: اکنون تقریبا 5000 واحد در دست احداث است که به شرط وجود متقاضی، تا ظرفیت 16 هزار و 200 واحد توان و ظرفیت لازم در سهند وجود دارد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها