افزایش پروازهای یزد - تبریز به دو روز در هفته

مدیر کل فرودگاه‌ بین‌المللی شهید صدوقی یزد با اشاره به افزایش پروازهای مسیر یزد- تبریز به دو روز در هفته، از پیگیری و پشتیبانی به منظور برقراری پروازهای خارجی و داخلی دیگری برای استان خبر داد.

افزایش پروازهای یزد - تبریز به دو روز در هفته

عباس محمدی، با اشاره به برقراری اولین پرواز یزد - تبریز، اظهار کرد: پس از شیوع بحران کرونا پروازهای مسیر یزد - تبریز به صورت آزمایشی و یک ماهه در روزهای چهارشنبه‌ دایر و خوشبختانه با استقبال مردم همراه شد لذا پروازهای این مسیر به دو روز در هفته افزایش یافته و علاوه بر چهارشنبه‌ها، این پرواز در روزهای یکشنبه نیز بین یزد - تبریز برقرار است.

وی در ادامه یادآور شد: یزد در گذشته با توجه به قرارگیری در مرکز کشور شاهد برقراری پروازهایی به نقاط مختلف غرب، شرق، شمال و جنوب شامل برخی استان‌ها مانند زاهدان، شیراز و تبریز بوده که همچنان نیز به این پروازها نیاز است.

محمدی با بیان این که سرمایه‌گذاری در این حوزه تنها از سوی بخش خصوصی انجام می‎شود، به دیدار استاندار یزد با مسئولان سازمان هواپیمایی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به این که هیچ حمایت دولتی در این بخش وجود ندارد لذا استقبال مردم از این پروازها اهمیت زیادی دارد ولی با این وجود استاندار یزد با حمایت دولت پیگیر افزایش پروازهای خارجی و داخلی و تسهیل امورات مربوط به این فرآیند جهت برقراری پروازهایی مانند دوبی، عمان، گرجستان، ترکیه و آذربایجان برای استان است هر چند که تا زمان عملیاتی شدن این اقدامات وعده‌‎ای به مردم داده نمی‎شود.

مدیر کل فرودگاه‌ یزد سرمایه گذاری در حوزه پروازها را خاص عنوان کرد و گفت: به عنوان فرودگاه، پشتیان سرمایه‌گذاری در این زمینه که عمدتاً نیز توسط افرادی خاص انجام می‎شود، هستیم و برقراری این پروازها برای استان را پیگیری می‌کنیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها