پرداخت تسهیلات نوسازی و تجهیز به کشتارگاه های استان همدان

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پرداخت تسهیلات بازسازی، نوسازی و تجهیز به کشتارگاه های استان همدان خبر داد.

پرداخت تسهیلات نوسازی و تجهیز به کشتارگاه های استان همدان

علیرضا قراگوزلو، با بیان اینکه مشکلات کشتارگاهی استان همدان بررسی شده است، گفت: در این مقطع از زمان یکی از مشکلات اساسی کشتارگاه‌ها تأمین اعتبار برای بازسازی و نوسازی واحد است.

وی با بیان اینکه مقرر شده بدون هیچ گونه سقفی تسهیلات لازم برای بهسازی و نوسازی و تجهیز کشتارگاه‌ها و یا تأمین سرمایه در گردش این واحدها پرداخت شود، گفت: این اعتبارات از دو خط مکانیزاسیون کشاورزی و صنایع تأمین اعتبار می‌شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه مدیریت طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در راستای رسالت خود برای برنامه‌ریزی و هماهنگی بین صنعت طیور استان همدان اقدام کرده اظهار کرد: با توجه به نقش کشتارگاه‌ها از نظر اقتصادی و بهداشتی فرصتی به آنها داده شده تا بدون هیچ گونه سقفی در راستای ارتقا کیفیت مرغ‌های کشتار شده تلاش و نسبت به ارائه درخواست تأمین تسهیلات اقدام کنند.

قراگوزلو گفت: کشتارگاه‌هایی که تا آخر خردادماه درخواست خود را ارائه دهند مشکلی برای تأمین اعتبار آنها وجود نخواهد داشت.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: سلامت مردم و امنیت غذایی برای سازمان جهاد کشاورزی مهم است و این موضوع در اولویت کاری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با تأمین اعتبار کشتارگاه‌ها در مرحله اول سلامت مردم تضمین می‌شود، گفت: این اقدام محصولات تولیدی استان را از نظر کیفی و ارزش ریالی ارتقا می‌دهد و تولید کننده در سود حاصل از ارزش افزوده سهیم خواهد شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها