نماز جمعه در شهرستان اردستان اقامه می‌شود

امام جمعه اردستان گفت: نماز جمعه پس از ۱۰۰ روز در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد این هفته اقامه می شود.

نماز جمعه در شهرستان اردستان اقامه می‌شود

حجت الاسلام حسن دهشیری، اظهار کرد: اگر چه ویروس کرونا تعداد زیادی از هم وطنان را از ما گرفت و خسارت های جبران ناپذیری را به جای گذاشت، اما از نگاه دیگر می توان این بیماری را مایه رحمت نیز عنوان کرد، زیرا در بین مردم مهربانی و همدلی عمیقی به وجود آورد.

امام جمعه اردستان اردستان با بیان اینکه مسئولان شهرستان در دوران بیماری کووید۱۹ عملکرد قابل قبولی داشتند، گفت: یکی دیگر از فرصت هایی که ویروس کرونا توانست از مردم سلب کند تعطیلی نماز عبادی سیاسی جمعه و نمازهای جماعت بود که امیدواریم با شروع مجدد این فریضه شاهد افزایش معنویت در جامعه باشیم.

دهشیری با بیان اینکه از این هفته با توجه به وضعیت سفید اردستان، نماز جمعه در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد اقامه می شود، گفت: نماز جمعه این هفته اولین مراسم این فریضه در سال ۹۹ خواهد بود که به همه نمازگزاران تاکید می کنیم که مسائل بهداشتی را رعایت کنند و لوازم شخصی همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه به مسئولان مصلی های اقامه نمازجمعه تاکید شده قبل از شروع مراسم و بعد از آن محل برگزاری نماز را ضدعفونی کنند، گفت: سعی می شود خطبه های نمازجمعه کوتاه و در حد ضرورت ‌ایراد شود. به امامان جماعت مساجد هم تاکید شده که این موضوعات را در مساجد مورد نظر داشته باشند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها