توزیع بیش از ۶ هزار تن برنج و شکر با نرخ دولتی در خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از توزیع بیش از ۶ هزار تن برنج و شکر با نرخ دولتی در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان خبرداد.

توزیع بیش از ۶ هزار تن برنج و شکر با نرخ دولتی در خوزستان

خدارحم امیری زاده اظهار کرد: در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان مجوز تامین دو قلم از کالاهای اساسی شامل برنج و شکر هر کدام به میزان سه هزار و ۴۵ تن و با نرخ مصوب دولتی جهت توزیع در شهرستان های استان صادر شد که در حال حاضر این میزان سهمیه در استان توزیع شده است.

وی افزود: همانگونه که در ابتدای آغاز این طرح عنوان شده بود در صورت نیاز، امکان افزایش و صدور مجوز دیگری برای تامین این کالاها امکان پذیر است.

در این زمینه اکنون مجوز دیگری برای تامین برنج دولتی ۱۱۲۱ به میزان ۲۸۰۰ تن صادر شده است که از طریق صدور حواله سازمان صنعت و معدن در اختیار عاملین مجاز برای توزیع قرار خواهد گرفت.

امیری زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه از لحاظ ذخیره کالاهای اساسی هیچگونه مشکلی در استان خوزستان وجود ندارد و مردم هیچ دغدغه‌ای در زمینه تامین کالاهای اساسی نخواهند داشت.

وی با اشاره به تخصیص سهمیه ۱۰ هزار تنی شکر برای استان و با بیان اینکه برای توزیع شکر هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، عنوان کرد: این میزان سهمیه را در اختیار داریم و در صورت وجود مشکل در بازار و نیاز به این محصول، نسبت به دریافت سهمیه و توزیع آن اقدام می کنیم تا از التهاب احتمالی برای این کالای استراتژیک در استان جلوگیری شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: توزیع کالاهای اساسی در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان تنها از طریق فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و عاملین مجاز توزیع و مورد تائید سازمان صمت صورت می گیرد و تا پایان ماه رمضان این کار به صورت پیوسته ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها