۷ کارگروه درهمدان برگزاری راهپیمایی روزقدس را برنامه‌ریزی می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه مبارزه با رژیم صهیونسیتی ادامه دارد، گفت: ۷ کارگروه در همدان برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس را برنامه ریزی می کنند.

۷ کارگروه درهمدان برگزاری راهپیمایی روزقدس را برنامه‌ریزی می‌کنند

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان پیش از ظهر شنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس استان همدان اظهار کرد: با درایت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شده تا تغییر روزهای قمری و شمسی نتواند تغییری در این روز ایجاد کند.

وی افزود: در روز جهانی قدس و در یک روز واحد تمامی مسلمانان جهان اسلام برای آزادی فلسطین اشغالی به فریاد خواهی بر می‌خیزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه روز جهانی قدس تعطیل بردار نخواهد بود، گفت: امسال روز جهانی قدس با ۴۰ سال گذشته متفاوت بوده و هر سال در همدان از یک مبدا تا مقصد که نزدیک محل برگزاری نماز جمعه بود راهپیمایی صورت می‌گرفت که امسال کمی متفاوت خواهد بود.

حجت الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس برای همدان که با سالگرد بمباران صفوف نمازگزاران همدان در ایام جنگ یکی است از سایر شهرهای کشور متفاوت‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۷ کارگروه برای برنامه‌ریزی این روز در همدان تشکیل شده است، بیان کرد: طبق برنامه اعلام شده این راهپیمایی با ۳ برنامه اجرا خواهد شد که در شهرهایی که وضعیت سفید وجود دارد راهپیمایی و حضور میدانی صورت می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به سایر برنامه‌ها گفت: راهپیمایی خیابانی خودروها و موتورسیکلت‌ها نیز از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام فاضلیان عنوان کرد: برنامه‌ریزی روز قدس در فضای مجازی نیز یکی دیگر از این برنامه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این طور نیست که بگوییم این روز را تعطیل کنیم، افزود: در این کارگروه‌ها نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، علوم پزشکی همدان، شهرداری و فرهنگ و ارشاد برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این روز کمک خواهند کرد.

حجت‌الاسلام فاضلیان با اشاره به لزوم فضاسازی شهر گفت: از شهرداری همدان هم درخواست داریم فضاسازی شهر به گونه‌ای بسیار خوب برای این مناسبت اجرا شود.

وی افزود: رسانه‌های گروهی نیز در فضاسازی این روز در فضای مجازی ورود پیدا کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها