امام جمعه دهدشت منصوب شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی امام جمعه جدید شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

امام جمعه دهدشت منصوب شد

علیرضا اتابک در آیین تودیع و معارفه امام جمعه دهدشت، از نماز جمعه به عنوان پایگاه معنوی و دژ مستحکم و دشمن شکن نام برد و اظهار کرد: ارتقا جایگاه حجت الاسلام حسینی نتیجه عملکرد و مقبولیت عامه او بود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه باید با همدلی سنگر نماز جمعه را وحدت بخش کنیم، گفت: انتصاب امام جمعه سابق به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، نشان از شخصیت علمی و دانش او بود.

وی در ادامه صحبت های خود از همراهی همه مردم و مسئولان جهت مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد و افزود: تاکنون ۴۵۰ روستا توسط نیروهای جهادی و خودجوش ضدعفونی شده است.امام جمعه دهدشت منصوب شد

اتابک بیان کرد: در حال حاضر دو بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بستری هستند که حال عمومی آنها مطلوب است.

در ادامه حجت الاسلام علی وحدانی فر، امام جمعه جدید شهر دهدشت، تلاش دشمن برای ناامید کردن فضای جامعه را یادآور شد و افزود: ۳۰۰ شبکه ماهواره ای در تلاش هستند که اسلام و انقلاب را از این کشور بگیرند.

وی از تریبون نماز جمعه به عنوان تریبون روشنگری، بصیرت و امید آفرینی و همدلی و همفکری برای دفاع از ارزش ها و رسیدن به قله ظهور نام برد.

امام جمعه جدید دهدشت با بیان همه باید بصورت جهادی پای کار باشیم، گفت: امام جمعه ای نیستم که در دفتر بنشینم و منتظر گزارش کار فلان مسئول باشم.

امام جمعه یاسوج گفت: نماز جمعه نمایش قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج در آیین تودیع و معارفه امام جمعه دهدشت از شهرستان کهگیلویه به عنوان مهدن فرهنگ و تمدن نام برد و اظهار کرد: تمام تلاش ما دفاع برای این شهرستان بود و در این شرایط وظیفه سنگین تر شده است.امام جمعه دهدشت منصوب شد

امام جمعه یاسوج، نماز جمعه را نمایش قدرت نظام جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: قطعا بعد از ریشه کن شدن کرونا، استقبال بهتری از جایگاه نماز جمعه صورت خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه مردم ما در این بحران بیشتر غرب را شناختند گفت: قدرت جهانی به چالش کشیده شده و با وجود اینکه ارتش ها هم به میدان آمده اند، اما کاری ساخته نیست.

وی از امام جمعه جدید دهدشت به عنوان فردی باتجربه و دارای برنامه نام برد و خواستار همراهی مردم جهت تقویت جایگاه نماز جمعه شد.

در این آیین از حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه سابق دهدشت تقدیر و حجت الاسلام علی وحدانی فر به عنوان امام جمعه جدید شهر دهدشت منصوب شد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها