بارشهای رگباری متناوب بهاری در اصفهان پیش‌بینی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی جدید از اواسط روز سه‌شنبه، شاهد بارش‌های رگباری متناوب بهاری، گاهی با رعدوبرق در استان اصفهان هستیم.

بارشهای رگباری متناوب بهاری در اصفهان پیش‌بینی می‌شود

حجت الله علی عسگریان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگرجوی ناپایدار طی سه روز آینده در استان اصفهان است و بر این اساس امروز گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید از اواسط روز سه شنبه در استان اصفهان افزود: فردا با نفوذ موجی جدید به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعدوبرق به ویژه در نیمه غربی استان هستیم که به تدریج در بیشتر نقاط استان گسترش می یابد.

شرایط تشدید بارش های محلی به ویژه در مناطق شمال و شرق استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بدین ترتیب شاهد بارش های رگباری متناوب بهاری، گاهی با رعد و برق در استان اصفهان هستیم، بیان داشت: همچنین شاهد وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ در مناطق مستعد هستیم و شرایط تشدید بارش ها به صورت محلی به ویژه در مناطق شمال و شرق استان وجود دارد.

علی عسگریان با تأکید بر اینکه این ناپایداریها تا پایان هفته به طور متناوب در استان اصفهان وجود خواهد داشت، ابراز داشت: این وضعیت در روزهای چهارشنبه تا جمعه نیز در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

لغزندگی جاده ها در اکثر مناطق استان اصفهان

وی با اشاره به اینکه به دلیل وضعیت جوی یاد شده شاهد لغزندگی جاده ها در اکثر مناطق استان اصفهان خواهیم بود، تاکید کرد: همچنین طی روز پنجشنبه در مناطق غربی آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وقوع صاعقه وجود دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس در ترددهای شهری و جاده ای تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی طی روز پنجشنبه بعدازظهر و شب ضرورت دارد.

کاهش ۱ تا ۲ درجه ای دما در اکثر مناطق استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با تاکید بر اینکه بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، گفت: روز دوشنبه وضعیت جوی در شهر اصفهان به شکل نیمه ابری گاهی افزایش ابر گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روزسه شنبه هوای اصفهان نیمه ابری بتدریج افزایش ابر گاهی وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده و احتمال رعدبرق خواهد بود، گفت: روز چهار شنبه نیز هوای اصفهان به شکل نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها