برادر سردار شهید ممبینی: ۲۸ سال انتظار کشیدن کم نیست؛ هنوز منتظرم که برادرم برگردد

برادر سردار شهید ممبینی: ۲۸ سال انتظار کشیدن کم نیست؛ هنوز منتظرم که برادرم برگردد

علی ممبینی در حاشیه آئین وداع با پیکر مطهر 98 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در هفتگل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: سردار جاویدالاثر شهید محمدکریم ممبینی 28 سال پیش در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر مطهرش با گذشت این همه سال هنوز به وطن بازنگشته است.

وی افزود: وقتی متوجه شدم که قرار است پیکر مطهر 98 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به هفتگل بیایند خیلی حس خوبی به من دست داد و خیلی خوشحالم که اکنون در کنار شهدای عزیز هستم.

برادر سردار جاویدالاثر شهید محمدکریم ممبینی تصریح کرد: 28 سال انتظار کشیدن کم نیست، هنوز منتظرم که برادرم برگردد، هر چند این شهدایی که اکنون در کنارشان هستم با برادر شهیدم هیچ فرقی ندارند و همه آنها برایم محمدکریم هستند.

وی افزود: حضور پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص شده در شهر هفتگل سبب می‌شود تا ما روحیه بهتری داشته باشیم و نیرو بگیریم.

ممبینی شهدا را الگوی همگان معرفی کرد و گفت: راهی که این شهدا رفتند همه ما باید آن را برویم تا به سعادت برسیم.

وی تاکید کرد: ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم و تا آخرین نفس هم در این راه می‌مانیم، شهدا رفتند تا آینده ما روشن شود که در این راه بمانیم زیرا آینده روشنی در انتظار ما است.

برادر سردار جاویدالاثر شهید محمدکریم ممبینی تصریح کرد: اینها همه برادران ما هستند که باید راهشان را ادامه دهیم و در این مسیر گام برداریم.

سردار جاویدالاثر شهید محمدکریم ممبینی، مسئول ستاد گردان امام صادق (ع) لشکر هفت ولیعصر (عج) استان خوزستان فرزند عبدالکریم است که در روز یکم فروردین ماه سال 1343 دیده به جهان گشود.

این دلیرمرد به همراه همرزمانش شهید یحیی جعفری و شهید یارعلی محمدعلیزاده در چهارم تیرماه سال 1367 جاویدالأثر شد و پیکر مطهرش هنوز به وطن بازنگشت.

سردار جاویدالاثر شهید محمدکریم ممبینی در سن 24 سالگی در جزیره مجنون شربت شهادت نوشید و یک دختر از او به یادگار مانده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها