عربستان هزینه کرد تا "کلینتون" در آمریکا پیروز شود/ باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم

عربستان هزینه کرد تا "کلینتون" در آمریکا پیروز شود/ باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مشکل جدی که در حال حاضر داریم در بحث نفوذ است و مقام معظم رهبری مدتی است در سخنان خود به آن اشاره زیاد دارند.

وی با بیان اینکه برخی‌ می‌خواهند وانمود کنند که آمریکا به فکر آن‌هاست، افزود: عربستان هزینه زیادی کرد تا در انتخابات آمریکا کلینتون پیروز شود بنابراین ما باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم.

وزیر سابق اطلاعات گفت: یکی از بحث‌های جدی مباحثی است که با فضاسازی در تشکل‌های مردم‌نهاد شکل می‌دهند و مردم را از مسائل اصلی باز داشته و به سمت مسائل فرعی می‌برند.

مصلحی با بیان اینکه دشمن تمام سعی خود را گذاشته تا به نتیجه برسد، اظهار داشت: استان خراسان جنوبی جزو مناطق ویژه کشور است و تاکنون همراهی با نظام و انقلاب داشته و مردم به دنبال فرعیات نرفته و در این زمینه نقش زیادی ایفا کردند.

وی افزود: دشمن در بحث نفوذ سرمایه‌گذاری زیادی کرده تا به روش‌های مختلف وارد شود. امروز یکی از وظایف فرهیختگان کشور مقابله با نقشه‌های دشمن است و باید بصیرت‌افزایی جایگاه ویژه پیدا کند.

وزیر سابق اطلاعات گفت: یکی از طراحی‌هایی که دشمن روی آن مانور می‌دهد این است که مردم را تهدید کنند تا به نتیجه برسند و اینکه بارها اعلام می‌شود گزینه‌های ما روی میز است، همه ساختگی است و رمز پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا هم این بود که او به دنبال رفع مشکلات آمریکا است و می‌خواهد به مشکلات داخلی برسد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها