انشعابات فاضلاب دهدشت ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد

انشعابات فاضلاب دهدشت ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد

داریوش فقهی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت اظهار داشت: پروژه جمع آوری فاضلاب شهری از مهم‌ترین پروژه‌های خدمات شهری در سطح شهردهدشت که در راستای بهبود وضعیت محیط زیست کمک شایانی دارد و بخشی از آن در حال انجام است.

رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه فقهی‌پور با بیان اینکه پروژه فاضلاب شهری در سه فاز شامل تصفیه خانه،خط انتقال و شبکه جمع آوری تعریف شده است، گفت: تا الان پروژه شبکه فاضلاب شهر دهدشت 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه 730 انشعاب فعال در پروژه فاضلاب شهر دهدشت وجود دارد، عنوان کرد: اگر روند به همین صورت ادامه پیدا کند و اعتبارات بیشتری اختصاص پیدا کند ما این پتانسیل را داریم که تا پایان امسال پیشرفت اجرایی این پروژه را به 40 درصد و تعداد انشعابات فاضلاب شهر دهدشت را به یک هزار و 500 فقره افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه عملیات تصفیه خانه از سال 85 آغاز و در زمینی به مساحت 25 هکتار اجرا و به بهره برداری رسید، تصریح کرد: 17 هزار و 165 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری تاکنون اجرا شده و با اتمام پروژه‌های در دست اجرا این میزان به 20 هزار متر می‌رسد.

وی به اهمیت استفاده از فاضلاب در بحث عدم آلودگی آبهای زیرزمینی و زیباسازی محیط شهری اشاره کرد و افزود: فرهنگ استفاده از انشعاب فاضلاب شهری باید نهادینه شود.

فقهی پور با بیان اینکه انشعابات فاضلاب با توجه به شرایط منطقه به صورت اقساط واگذار می‌شود، گفت: امتیاز انشعاب فاضلاب شهری یک میلیون و 200 هزار تومان است که مشترکان می‌توانند بخشی از حق انشعاب را در زمان خرید و مابقی را به صورت اقساط پرداخت کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها