رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد:

برقراری ۳۰۰ تماس با مرکز ۱۲۵ همدان و ثبت ۲۴۰ مورد ایجاد مزاحمت

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۰ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۲۴۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

برقراری ۳۰۰ تماس با مرکز ۱۲۵ همدان و ثبت ۲۴۰ مورد ایجاد مزاحمت

محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: شرکت در ۵ عملیات اطفای حریق و ۶ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشان ی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۰۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۱ مورد منجر به عملیات شده، ۱۹ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۳۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۲۴۰ ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۵ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق مغازه در بلوار بعثت و شهرک الوند، حریق درختان در قاسم آباد، حریق باغ در بلوار بعثت و حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک مدنی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در خودرو در بلوار شهید فهمیده، مهار حیوانات در رسالت، ۲ مورد نجات حیوانات در بلوار کاشانی و بلوار فلسطین، عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط از ارتفاع در حیدره و عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در بلوار ارتش توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی گفت: تعداد ۴ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها