دستگیری سارق حرفه‌ای در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: مأموران کلانتری 11 شهرستان زابل با دستگیری یک سارق حرفه ای، پرده از 4 فقره سرقت سیم برق برداشتند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در زابل

سرهنگ " احمد ثمره حسینی " فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهر "زابل " که باعث ایجاد خسارت به اموال بیت المال شده بود، موضوع، با حساسیتی ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت و به منظور شناسایی سارقان گشتهایی هدفمند در این حوزه فعال شد.
وی گفت: سرانجام پس از چند شبانه روز اقدامات خاص پلیسی ، واحد گشت انتظامی کلانتری در حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر زابل جوانی را که در حال قطع سیم های شبکه برق بود مشاهده و دستگیر کردند..
وی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق بیش از 40 متر سیم برق، یک دستگاه قیچی سیم چین و مقادیر زیادی انواع کابل برق بریده شده را به همراه چندین گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف کردند.
سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: متهم 28 ساله پس از انتقال به کلانتری و در نتیجه بازجویی های فنی پلیس، به 4 فقره سرقت کابل های برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و با اشاره به اینکه سارقان سیم برق خسارات جبران ناپذیری رابه اموال عمومی وارد و موجب مختل شدن زندگی مردم می شوند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موارد را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها