گردوغبار برخی مدارس خوزستان را تعطیل کرد/ ادارات ماهشهر باز است

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و خاک از اوایل وقت امروز در چهار شهر استان خوستان و تعطیلی برخی مقاطع مدارس ماهشهر به دنبال این وضعیت در نوبت صبح گفت: دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های ماهشهر امروز تعطیل نیستند.

گردوغبار برخی مدارس خوزستان را تعطیل کرد/ ادارات ماهشهر باز است

کیومرث حاجی‌زاده اظهار کرد: اوایل وقت امروز به علت وقوع پدیده گرد و خاک در کشور عربستان و فرو نشست آن در کشور عراق، این پدیده شهرهای مرزی خوزستان را نیز تحت تاثیر قرار دارد و در آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان شاهد وقوع پدیده گرد و غبار شدیم.

وی عنوان کرد: گرد و خاک صبح امروز از سوی هواشناسی پیش‌بینی نشده بود؛ ‌ولی صبح امروز دید افقی در ماهشهر به شدت کاهش یافت و بنابراین بر اساس تصمیم‌گیری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، تمامی مهدکودک‌ها و مقاطع ابتدایی و راهنمایی مدارس در این شهرستان در نوبت صبح تعطیل اعلام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: اخذ تصمیم برای تعطیل کردن مدارس در نوبت بعد از ظهر به فرماندار ماهشهر واگذار شده است. البته دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های ماهشهر امروز تعطیل اعلام نشدند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت هوا در شهرهای خرمشهر، آبادان و شادگان بهبود یافته است. همچنین بنا بر پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع پدیده گرد و خاک در اواخر وقت امشب، مدیریت بحران استان اطلاعیه‌های لازم را صادر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها