خوزستان تا اواسط هفته آینده رگبار پراکنده و تند باد لحظه‌ای در پیش دارد

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: از بعد از ظهر جمعه(سوم خردادماه) تا اواسط هفته آینده احتمال رشد ابر و رگبار پراکنده، رعد و برق، تند باد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمال شرق، شمال و شرق استان وجود دارد.

خوزستان تا اواسط هفته آینده رگبار پراکنده و تند باد لحظه‌ای در پیش دارد

محمد سبزه‌زاری در اهواز درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: آسمان استان خوزستان در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری و در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان نیز همراه با وزش باد قابل ملاحظه و احتمال گرد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از بعد از ظهر جمعه(سوم خردادماه) تا اواسط هفته آینده بار دیگر شاهد افزایش ضرایب ناپایداری هستیم که در بعداز ظهرها تا اوایل شب احتمال رشد ابر و رگبار پراکنده، رعد و برق، تند باد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمال شرق، شمال و شرق استان وجود دارد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان در تشریح پیش‌بینی دریایی شمال خلیج فارس، گفت: وضعیت هوا صاف تا کمی ابری، سرعت باد 15 تا 30 کیلومتر در ساعت، ارتفاع موج 45 تا 90 گاهی 120 سانتی‌متر، جهت باد شمال غربی تا جنوب غربی و بیشینه سرعت باد نیز 40 کیلومتر در ساعت است.

وی با بیان این‌که در شبانه‌روز گذشته آبادان با 41 و ایذه با 16 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند، ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به 41 و حداقل نیز به 25 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها