مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل اعلام شد؛ نوبخت سخنران ۲۲ بهمن ‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده مسیرهای راهپیمایی شکوهمند مردم اردبیل در روز ۲۲ بهمن ماه مشخص و اعلام شد.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل اعلام شد؛ نوبخت سخنران ۲۲ بهمن ‌

حجت‌الاسلام ولی نظرپور اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده مسیرهای راهپیمایی شکوهمند مردم اردبیل در روز 22 بهمن ماه مشخص شد به طوری که این راهپیمایی در شهرستان اردبیل برای برادران از ایستگاه سرعین و خواهران از میدان شریعتی آغاز شده و تا میدان مصلای اردبیل ادامه می‌یابد.

وی از سخنرانی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در راهپیمایی 22 بهمن اردبیل خبر داد و افزود: پس از پیمودن مسیر راهپیمایی و تجمع راهپیمایان در میدان مصلای اردبیل و قرائت بیانیه، نوبخت معاون رئیس جمهور در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: همزمان با مرکز استان اردبیل، راهپیمایی شکوهمند و گسترده مردم استان در شهرها، بخش‌ها و روستاهای مختلف استان نیز برگزار می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

نظرپور با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در کم‌رنگ نشان دادن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امسال دشمنان نظام و انقلاب بیش از سال‌های گذشته در تلاش برای بر هم زدن نظام و انسجام ملت در این راهپیمایی هستند که ملت ایران به این موضوع واقف بوده و اجازه نخواهند داد تا دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده و دشمن‌شکن در این راهپیمایی عظیم تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی زمینه‌ساز اقتدار و عظمت هر چه بیشتر نظام خواهد بود و یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت و به یقین مردم با بصیرت و هوشیاری لازم حضوری گسترده در این راهپیمایی عظیم خواهند داشت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها