خانوارهای کم‌درآمد اردبیلی واریز نشدن مبلغ بسته حمایت غذایی را اطلاع‌رسانی کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بسته‌های حمایتی برای سه گروه هدف تامین اجتماعی شامل بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان این استان واریز شده است.

خانوارهای کم‌درآمد اردبیلی واریز نشدن مبلغ بسته حمایت غذایی را اطلاع‌رسانی کنند

قاسم رحیمی صبح امروز در جلسه بررسی ارائه بسته‌های حمایتی از نیازمندان در اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور بسته‌های حمایتی برای سه گروه هدف تامین اجتماعی شامل بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان این استان نیز واریز شده است تا در راستای رفع نیازمندی‌های خود از ان استفاده کنند.

وی گفت: بر این اساس سه گروه هدف یاد شده که مبلغ کمک هزینه حمایت غذایی آنها کمتر از 30 میلیون ریال بوده، مشمول دریافت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد جامعه شده و این مبالغ به حساب این خانوارهای واریز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: مبلغ واریزی برای خانواده‌های مشمول دو میلیون ریال بود و گروه‌های هدف در صورتی که تا کنون این مبلغ به حساب آنها واریز نشده موارد را می‌توانند به سامانه 1420 اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم در زمینه عدم پرداخت این مبالغ انجام شود.

رحیمی با بیان اینکه براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی کشور دو میلیون و 600 هزار نفر مشمول این طرح هستند، تصریح کرد: شکایات و موارد احتمالی نیز از سوی سازمان مرکزی به استان‌ها ارجاع داده می‌شود و در کمترین زمان ممکن نیز اطلاع‌رسانی انجام می‌شود تا با مشکلاتی در این زمینه مواجه نباشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل حمایت از خانوارهای نیازمند و کم‌درآمد را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و افزود: به همین منظور در کنار بسته‌های حمایتی که دولت در نظر گرفته، بسته‌های غذایی نیز به خانوارهای نیازمند با همکاری و مشارکت برخی نهادها ارئه می‌شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی آنها را برطرف کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها