مشترکان برق اردبیل بیمه شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تمام مشترکان برق خانگی و تجاری در این استان بیمه بوده و خسارت وارده به آنها پرداخت می شود.

مشترکان برق اردبیل بیمه شدند

حسن محمدی افزود: بر اساس توافق انجام شده بین شرکت مادر تخصصی توانیر و بیمه دی تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از اول فروردین تا پایان امسال زیرپوشش بیمه حوادث ناشی از انشعاب برق هستند.
وی اظهار داشت: این بیمه تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از جمله شهری، روستایی، عشایری، ساکنان و اشخاص ثالث در عرصه و اعیان مشترک یا اختصاصی، مشاعات ساختمان ‌ها و واحد‌های مسکونی و تجاری را زیرپوشش قرار می‌ دهد.
وی بیان کرد: طبق این قرارداد بیمه دی مکلف به جبران خسارت‌ های مالی و جانی اعم از فوت، نقص عضو و جبران هزینه‌ های پزشکی ناشی از انفجار و آتش‌ سوزی جریان برق به مشترکان است.
محمدی گفت: مشترکان خسارت دیدگان در سال جاری می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به آدرس www.aped.ir و با انتخاب منوی خدمات مشترکین، لینک سامانه دریافت خسارت مشترکین تجاری و خانگی نسبت به اعلام و ثبت خسارت و یا پیگیری آن اقدام و پس از طی پروسه مربوطه خسارت خود را از بیمه دی دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: مشترکان خسارت و زیان دیده همچنین می توانند با مراجعه به شعب بیمه دی در استان و یا سامانه آن به نشانی اینترنتی http://bime.tavanir.org.ir نسبت به ثبت درخواست، پیگیری وضعیت و اخذ خسارت اقدام کنند.

منبع: ایرنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها